ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ
Ξεκινά την Τετάρτη 3 Ιουνίου η ενότητα του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας “JAZZ&MORE”
Η αυλαία της πρώτης ημέρας θα κλείσει στις 10.45 το βράδυ στο Θέατρο «Αγορά» (Καραϊσκάκη 149), με το group «Kaki Melissa Trio» να παρουσιάζει τη νέα του δουλειά.
Το Kaki Melissa Trio σχηματίστηκε στην Κέρκυρα το 2023 από τους Δαμιανό Τσελεντάκη (πιάνο), Ορφέα Κυριακάκη (ντραμς) και Λάμπρο Ψωμά (κοντραμπάσο). Ο πρώτος του δίσκος με τίτλο Pieces, κυκλοφόρησε στις αρχές του 2026.
